تفاوت تصفیه هوا و اکسیژن ساز
نوشته شده توسط : نگاه نو

یکی دیگر از منابع آلودگی هوا، فوران های عظیم آتشفانی در هاوایی، اندونزی، ایسلند، ژاپن و مناطق دیگری از دنیا هستند که میزان بسیار زیادی خاکستر آتشفشانی را وارد جو می کنند که ورود آن به ریه می تواند مشکلات زیادی داشته باشد.‌

آلودگی های هوا را می توان به سه نوع اصلی تقسیم بندی کرد: ریزگردها که همانطور که گفته شد، حاصل پدیده های طبیعی مثل طوفان ها و آتشفشان ها هستند، آلودگی های شیمیایی که هم توسط فرآیندهای طبیعی مثل آتشفشان ها و هم توسط فرآیندهای انسانی مصرف مصرف سوخت های فسیلی تولید می شوند، و آلودگی های میکروبی مثل آلودگی  های باکتریایی، قارچی و ویروسی که منشاء زیستی دارند.

گاهی اوققات بعضی محیط های کاری نسبت به محیط زندگی معمولی ما، هوای بسیار آلوده تری دارند. برای مثال هوای بیمارستان ها و آزمایشگاه های بیولوژیک می تواند حاوی آلودگی های میکروبی و حتی شیمیایی باشد.

افزایش روز افزون این آلودگی ها در هوای که تنفس می کنیم و مشکلات تنفسی متعاقب، سبب شده است که دستگاه های تصفیه هوا و اکسیژن سازها، روز به روز بیشتر مورد توجه و استفاده قرار گیرند به طوری که امروزه در کلان شهر ها، وجود یک دستگاه تصفیه هوا در هر آپارتمانی ضروری می نماید.

 

تفاوت تصفیه هوا و اکسیژن ساز





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: